Politika společnosti
- Cílené a trvalé zvyšování úrovně poskytovaných služeb v regionu.
- Hospodárnost provozu, efektivní využívání technických a ekonomických prostředků společnosti.
- Odpovědné, spolehlivé a kvalitní plnění zakázek pro maximální spokojenost zákazníka, slušný a ohleduplný přístup k zákazníkovi, maximální snaha při plnění jeho požadavků.
- Trvale příznivé ceny za poskytované služby a ostatní plnění při zachování rentability provozu společnosti.
- Ekologie, poskytování služeb a investice do technologií s minimem negativních vlivů na životní prostředí, rozvoj a efektivita v oblasti sběru komunálního a tříděného odpadu v regionu.
- Stabilita lidských zdrojů formou poskytování zaměstnaneckých benefitů, podpora zvyšování kvalifikace, důraz na dodržování zásad bezpečnosti a hygieny práce.
Další zásady pro rozvoj společnosti, vztahu k zákazníkům, dodavatelům a okolí společnosti:
- rozvoj a udržování integrovaného systému řízení včetně neustálého zlepšování ve všech oblastech
- dodržování všech platných právních předpisů a dalších závazků společnosti
- preventivní působení v oblastech kvality, životního prostředí a bezpečnosti práce
- důraz na regionální působnost společnosti
- podpora organizací a sdružení přispívajících ke zlepšování životního prostředí
- podpora zájmových sdružení a sportovních oddílů zaměřených na práci s dětmi a mládeží
Vedení se zavazuje k naplňování této politiky a stejně tak ji vyhlašuje jako závazný dokument pro všechny zaměstnance společnosti.
Zpracoval: | Rudolf Pocklan |
---|---|
Verze dokumentu: | 1/1.10.2010 |